skip to main
|
skip to sidebar
Örnen har landat...
Sunday, August 3, 2008
Vad är "framgång"?
I Dagen
2008-08-01
kallas 25 års församlingssplittring numera för framgång. Det är beklagligt. Och problemen med maktfullkomliga "apostoliska" ledare löser man knappast med auktoriserade revisorer. Har vi inte lärt oss något av Knutby och Karisma?
No comments:
Post a Comment
Newer Post
Older Post
Home
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Blog Archive
►
2009
(3)
►
August
(1)
►
July
(1)
►
April
(1)
▼
2008
(2)
▼
August
(2)
080808
Vad är "framgång"?
►
2007
(1)
►
September
(1)
About Me
BA
View my complete profile
No comments:
Post a Comment